Prednost auto folije nije nužno cena. Glavni zadatak je pružiti privremenu promenu boje. Prvobitna ideja za auto folije bila je da se na vozilima postavi reklamni sadržaj i mogućnost da ih se ponovo ukloni. Kasnije, vozila taksija i drugih kompanija, koja bi trebala biti ujednačena u boji, potpuno su omotana folijom kako bi se izbjegao trošak posebnih boja.
Sada sve više i više korisnika u privatnom sektoru se interesuje za potpunu obradu boje auta. Bilo to preko željene individualne boje ili efektivnog dizajna. Pored širokog asortimana boja i opsežnih mogućnosti varijacije, folija je takođe kao druga koža za školjku vozila, koja štiti prvobitnu boju od svakodnevnih tragova, blagih ogrebotina i oštećenja od kamenja. Što znači da se održava vrednost vozila. Posebno za ekskluzivne modele vozila ovo je zanimljiv aspekt, pošto novo farbanje (čak i ako je ekstravagantna boja) povlači za sobom i značajan gubitak vrednosti.
Najbolji slučaj je kupovina novog automobila u crnoj i omotavanje u željenu boju. Ovako se štedi dodatni trošak za posebne narudžbine u boji, štiti originalna boja a auto folija prilikom preprodaje se može ukloniti i originalna boja sija kao prvi dan. Briga i čišćenje folije je slična kao sa običnom farbom – otporna je na pranje i sa pravilnim proizvodima može se i polirati.
Ako želite da saznate više o autofolijama ili želite da dobijete okvirnu cijenu za vaš automobil, slobodno nas kontaktirajte.